نوشته های مرتبط: اینفوگرافیک، اثربخشترین محتوای بصری
سرمایههای مردمی را به سمت استارتآپها هدایت کنیم
اصغر زارعی: لازم است سرمایههای جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسبوکارهای نوپا، توسط صندوقها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارتآپها قرار گیرد.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسبوکارها میپردازیم.
استارتآپهایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند
بنیانگذاران و راهبران کلیدی استارتآپها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارتآپ خود همراه نیستند.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
هفت نکته برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار
در یک نگاه، لوگوی کسبوکار شما، نشاندهنده فعالیت شرکت شما و بیانکننده ماموریت آن است.
انواع سرمایه در کسبوکارهای نوپا
با کمک یک متخصص امور مالی، مطمئن شوید سرمایه کافی برای شروع و رشد کسبوکار خود را دارید.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.