نوشته های مرتبط: مشتری راضی، اصلی‌ترین منبع درآمد شماست

دلایل شکست استارت‌آپ ها در ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶/ ۲ دقیقه

در این روزهای ایران، بحث شکست خوردن استارت آپ ها بسیار مهم است. در ایران افرادی که به دنبال راه‌اندازی استارت آپ‌ هستند عموماً جوانان و تازه دانش‌آموخته ها هستند.

نامه انجمن شرکت‌های خدمات گردشگری خلاف قوانین است

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۸/ ۶ دقیقه

نیما قاضی، مدیرعامل علی‌بابا در حاشیه دورهمی فعالان حوزه گردشگری از نامه غیر اصولی انجمن شرکت‌های خدمات گردشگری گفت.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۵/ ۸ دقیقه

شرکت‌های تپ‌سی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامه‌ای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع  و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شده‌اند.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۱/ ۴ دقیقه

پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا (مارکت‌پلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیت‌های دیجی‌کالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربه‌های کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجی‌کالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.