نوشته های مرتبط: چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟
ساختن برند شخصی؛ کلید اصلی موفقیت در تمام کسبوکارها
برخلاف باور عمومی، برندسازی تنها برای راهاندازی کسبوکار نیست. داشتن برند شخصی، نقش پررنگی در رسیدن به موفقیت ایفا میکند.
چگونه در محیط کسبوکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟
به وجود آوردن حس اعتماد در روابط تجاری، نقش پررنگی در بهبود کسبوکار شما دارد. در این مطلب از راههای جلب اعتماد دیگران در محیط کسبوکار خواهیم گفت.
گوگل، از فرمول تشکیل تیمهای موفق خود پرده برداشت
شرکت گوگل بهمدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیمهای موفق برسد.
کارگروهی، کلید موفقیت ایدهها
عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برندهشدن ایدهها است.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راهحل قطعی این مشکلات نیست.
استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
استخدام همکاران دورکار میتواند کسبوکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.
با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید
رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهرهوری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد میکنند.