نوشته های مرتبط: چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟
حفظ شأن و هویت برند، مهمترین استراتژی روابط عمومی
در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
آنچه در مورد تیمهای موفق استارتآپی باید بدانید
تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارتآپها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارتآپ موفقی را راهاندازی کند.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
درسهای مهمی از کسبوکار، که شک و تردید شما را از بین میبرند
حتی موفقترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید میشوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه میتواند کمک بزرگی باشد.