نوشته های مرتبط: فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نمونه اولیه، استارت‌آپ شما را از شکست ناگهانی نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

نمونه‌های اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتری‌ها هستند و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به کمک بازخورد مشتری‌ها، موفقیت خود را تضمین کنند.

از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بی‌دردسر بسته‌های پستی

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

چگونه باید بازخوردهای منفی را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

در برابر بازخوردهای منفی که پس از پایان پروژه می‌گیریم، چه واکنشی باید داشته باشیم؟

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.