نوشته های مرتبط: فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
نمونههای اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتریها هستند و استارتآپها میتوانند به کمک بازخورد مشتریها، موفقیت خود را تضمین کنند.
از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بیدردسر بستههای پستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
چگونه باید بازخوردهای منفی را مدیریت کنیم
در برابر بازخوردهای منفی که پس از پایان پروژه میگیریم، چه واکنشی باید داشته باشیم؟
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.