نوشته های مرتبط: چگونه بدون راهاندازی کسبوکار، ایدههای خود را روانه بازار کنیم؟
دوره جامع آنلاین طراحی محصول
فراگیری و بکار بستن دانش طراحی شاه کلید تولید محصول و موفقیت در رقابت تجاری است و بدون آشنایی با روشهای اصولی طراحی محصول و بهکار گرفتن آن در فرایند تولید، هر محصول جدیدی در رقابت با محصولات رقیب در بازار محکوم به شکست خواهد بود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
کارگاه آموزشی مدیریت محصول
کارگاه آموزشی مدیریت محصول توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه داوود تراب زاده، مدیر محصول دیجی کالا برگزار میشود.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
راهاندازی سامانه ارزیابی سطح آمادگی محصولات
سامانه بومیسازی شده ارزیابی سطح آمادگی محصولات برای اولین بار در کشور توسط پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی راهاندازی شد.
نگاهی بر احیای مجدد برند و معرفی گام به گام محصول
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسبوکار در مسیر مشتریمداری
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.