نوشته های مرتبط: ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
رسوایی اخیر فیسبوک و مدیریت بحران به شیوه مارک زاکربرگ
اخبار چند روز گذشته حاکی از این است که یک شرکت مشاوره حقوقی، بهواسطهی یک اپلیکیشن شخص ثالث، اطلاعات ۵۰ میلیون کاربر فیسبوک را در اختیار گرفته است.
از ابزار مدیریت زمان تا مشاوره حقوقی آنلاین
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانکها گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که بانکها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.