نوشته های مرتبط: ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
در اینفوگرافیکی که در ادامه میآید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانههای اجتماعی میپردازیم.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.
در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
اگر یک استارتآپ بدون بررسیهای اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر میاندازد.