نوشته های مرتبط: چگونه بر خستگی در محیط کار غلبه کنیم؟
کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
کارمندان میخواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام میگذارد و باعث میشود آها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.
رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک
ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابهحال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده میکند.
چگونه بر ترسهای خود در محیط کار غلبه کنیم؟
در دنیای کسبوکار، اغلب ترسها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود میآورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب میزند.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
دفترکاری که همراه شماست
«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفهای برای کسبوکار شما در تهران فراهم میکند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بینیاز میسازد.
کارمندان، مهرههای کلیدی کسبوکار شما هستند
اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزشها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام دادهاند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک میکند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.
دچار فرسودگی شغلی شدهاید؟
روانشناسان با مطرح کردن ۱۰ سؤال، از شما میخواهند وضعیت روحی خود را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا در معرض فرسودگی ناشی از کار زیاد هستید یا خیر.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.