نوشته های مرتبط: بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
با رعایت این پنج اصل، استارتآپ خود را با موفقیت به فروش برسانید
فروش استارتآپ معاملهای است که فرایندهای خاص خود را دارد و اگر بهدرستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد قرارداد فروش پیش نمیآید.
زیستبومی برای بقای نوآوری
یک اکوسیستم استارتآپی چیست؟ از چه زیرمجموعههایی تشکیل میشود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهمتری بازی میکنند؟
شما مهمترین منبع کلیدی کسبوکارتان هستید
در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو میکنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود بهعنوان مهمترین منبع کلیدی کسبوکارش پی برد.
اگر باهوش هستید، این اشتباهات از شما سر نمیزنند
ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که با خود فکر کنید بسیار باهوش هستید؛ حال وقت آن رسیده است که با مطالعه این مطلب و ارزیابی رفتارتان، خود را به چالش بکشید.
اکوسیستم استارتآپی؛ کیمیای شکست به پیروزی
شناخت اکوسیستم استارتآپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصتهای نوآوری را پرورش میدهد و کشورمان را به موفقیتهای چشمگیری میرساند.
جذب مشتری، مهمترین هدف برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟
برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آنها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.