نوشته های مرتبط: بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
برترین استارتآپها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار
شرکتهایی که با رشد سریع و شگفتانگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غولهای اقتصادی شدند.
عوامل موفقیت يك استارتآپ سختافزاری
تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.
تاثیر شخصیت کارآفرین در حل مشکلات
افرادی که ذهن تواناتری دارند، مشکلات را از ابعاد گوناگونی دیده و آنها را خلاقانه حل میکنند.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
بازپسگیری معوقات مالی به شیوههای نوین
استارتآپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسبوکارها شکل گرفته است.
مشکلات شرکا از کجا نشئت میگیرد؟
انتخاب همبنیانگذار یک تصمیم مهم و حیاتی برای کارآفرینان است. اما اگر بعد از انجام این کار همهچیز مطابق میلتان پیش نرفت باید چه کاری انجام دهید؟
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.