نوشته های مرتبط: شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
بازپسگیری معوقات مالی به شیوههای نوین
استارتآپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسبوکارها شکل گرفته است.
مشکلات شرکا از کجا نشئت میگیرد؟
انتخاب همبنیانگذار یک تصمیم مهم و حیاتی برای کارآفرینان است. اما اگر بعد از انجام این کار همهچیز مطابق میلتان پیش نرفت باید چه کاری انجام دهید؟
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد، هم کسبوکار را شکوفا میکند.
در تغییر مدل کاری، عجله نکنید
با مجموعهای از اقدامات فوری، استارتآپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارتآپی به راحتی نمیتواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسبوکارها در چنین وضعیتی تعطیل میشوند.