نوشته های مرتبط: شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

موفقیت فردی در یک جمله‌ ساده و قدرتمند

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

از زبان تیم کوک، مدیر عامل اپل: کاری را که عاشق آن هستید انجام دهید، قلب خود را روی آن کار بگذارید و بعد، تنها لذت ببرید.

چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته‌ مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راه‌حل قطعی این مشکلات نیست.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

۷ درس مهم از یک استارت‌آپ شکست‌خورده

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌وکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارت‌آپ ناموفق آموزنده نیست.

استراتژی دورکاری، کسب‌وکار کوچک شما را جهانی می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استخدام همکاران دورکار می‌تواند کسب‌وکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.

با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهره‌وری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد می‌کنند.