نوشته های مرتبط: شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
موفقیت فردی در یک جمله ساده و قدرتمند
از زبان تیم کوک، مدیر عامل اپل: کاری را که عاشق آن هستید انجام دهید، قلب خود را روی آن کار بگذارید و بعد، تنها لذت ببرید.
چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راهحل قطعی این مشکلات نیست.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
استخدام همکاران دورکار میتواند کسبوکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.
با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید
رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهرهوری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد میکنند.