نوشته های مرتبط: شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

با تبعیض در محل کار، مقابله کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

تبعیض و پارتی‌بازی در محیط کار، در طولانی‌مدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه می‌شود.

وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.

بازار بکر کسب‌وکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۲۳ دقیقه

در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسب‌وکارها می‌پرداخت.

راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.