نوشته های مرتبط: شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد
نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.
چرا راهبران باهوش کسبوکار شکست میخورند؟
بیشتر کسبوکارها را افراد بسیار باهوش اداره میکنند؛ اما وقتی این کسبوکارها با شکست مواجه میشوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
چگونه پاسخگوی شکایتهای مشتریان باشیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
ویژگیهای مهم سیستم رسیدگی به شکایتهای مشتریان چیست؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.