نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
چگونه یک مدیرعامل مسئولیتپذیر باشیم؟
وظایف مدیرعاملان در سازمانها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی بهعنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.
نگاهی بر بازاریابی مستقیم و مدیریت دیجیتالی برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
طراحی، جایگاه برند شما در بازار را متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بهرهوری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید
همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهرهوری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آنچه انتظار دارید نتیجه میدهند.
هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید
ساختن تیمی متشکل از بهترین اعضا، از مهمترین کارهایی است که هر کارآفرین باید انجام دهد. سؤال مهم این است که چه عواملی باید در فرایند استخدام در نظر گرفته شوند؟