نوشته های مرتبط: دولینگو اجتماعی می‌شود

از بازارآرایی تا ادغام شرکت‌ها در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استارت‌آپ چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۰/ ۱ دقیقه

سرویس‌های بسیاری در سراسر جهان با ایده‌هایی ناب به وجود می‌آیند و در مدتی کوتاه موفق می‌شوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکت‌های نوپا و کسب‌و‌کارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارت‌آپ» جلب کرده است.

نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پیامدهای کوته‌بینی در بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

صفر تا صد راه‌اندازی استارت‌آپ در ايران (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

به دنیای استارت‌‌‌آپ‌ها خوش آمدید! اگر رویای راه‌اندازی استارت‌آپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گام‌به‌گام شما را تا راه‌اندازی استارت‌آپتان راهنمایی کنیم.

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۵ دقیقه

معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه‌ بین برند مادر و زیربرندهای خانواده‌ آن را تعریف و بررسی می‌کند.