نوشته های مرتبط: جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارتآپی ایران و انتظارات پیش رو
اکوسیستم استارتآپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارتآپهای ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟
چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه میکند، باید چه روندی برای برندسازی آنها در پیش بگیرد؟
وبینار تیمسازی استارتآپها
وبینار تیمسازی استارتآپها توسط ایسمینار در تاريخ ۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار میشود؛ ثبتنام این رویداد تا ۲ ساعت قبل از شروع وبینار امکانپذیر است.
سرمایهگذاری تخصصی، بهترین راهحل حمایت از استارتآپها
«سرمایهگذاری تخصصی» در حوزه استارتآپها، مهمترین و حیاتیترین نیاز عرصه فعالیت کسبوکارهای نوپا است؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
استارتآپ چينی تاكسيها را در دوبي به پرواز در میآورد
استارتآپ چینی ایهنگ با تولید پهپادهای سرنشیندار قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ میلادی پروژه تاکسیهای هوایی دوبی را راهاندازی کند.
از سیستم مدیریت بازخورد مشتریان تا سوپرمارکت آنلاین شبانهروزی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
وبسایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را بهکار گیرید.