نوشته های مرتبط: احداث اولین دفتر آمازون در خاورمیانه
لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی
نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارتآپها بهحدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایتهای زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»
رشد اشتغال و توسعه فناوری با ورود سرمایهگذار خارجی در زمینه استارتآپها
مهدی تقوی: «ورود سرمایهگذار خارجی برای سرمایهگذاری در شرکتهای استارتآپی، رشد اقتصادی را برای کشور به ارمغان میآورد.»
ذهنیت موسس، کلید بقای کسبوکار شماست
یادداشتی از زینب ایلگاز درباره ذهنیت موسس که مطالعه آن میتواند کسبوکار شما را متحول کند.
وضعیت تمایل به جذب سرمایه جسورانه در ایران
حمایت از استارتآپها و کسبوکارهای نوپا و حتی حمایت از شرکتهای دانشبنیان باید به گونهای باشد که این شرکتها و نهادها به سمت ویسیها هدایت شوند.
۱۷ استارتآپ موفق که تقریبا از صفر شروع کردهاند
در مورد استارتآپهای فناوریمحور، داشتن شجاعت برای ادامه راه، معمولا منجر به موفقیتهای چشمگیر در آینده میشود.
لزوم توجه ویژه به جذب سرمایه خارجی در کسبوکارهای نوپا
حمیدرضا احمدیان: «جوانهای فعال در این صنعت لازم است در حد استانداردهای بینالمللی و در تعامل با شرکتهای بینالمللی کار کنند.»
نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید
معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارتآپها است؛ بسیاری از سرمایهگذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارتآپ تصمیم میگیرند.
يك فرمول رياضی که هر كارآفرين باید بداند
با روش اصلی محاسبه بازده سرمایهگذاری آشنا شوید.