نوشته های مرتبط: مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز

کیفیت ساعت‌های اولیه صبح را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

چگونگی گذراندن ساعات اولیه صبح، تعیین‌کننده موفقیت روز کاری ما است. با ساختن یک صبح خوب، روز خود را بهتر کنید.

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟

یک کارآفرین موفق، وقتی برای تلف‌کردن ندارد

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۹ دقیقه

مهم‌ترین دلیل شکست کارآفرینان، وجود عواملی است که زمان آن‌ها را تلف می‌کنند. عواملی که اجازه نمی‌دهند آن‌ها موفق شوند و به‌جلو حرکت کنند.

از تعادل میان کار و زندگی غافل نشوید

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

گاهی به سادگی تعادل میان کار و زندگی شخصی برهم می‌خورد. خوشبختانه راهکارهایی برای جلوگیری از این اتفاق یا بازگشت به تعادل وجود دارد.

راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

وقت طلاست و این روزها راز بهره‌وری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گران‌قیمت است. ایلان ماسک، از موفق‌ترین مدیران جهان، در این راستا توصیه‌هایی برای شما دارد.

چرا کارهای مهم را به تعویق می‌اندازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اهمال‌کاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می­‌کنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختن­‌ها را از منظر روانشناختی بررسی می‌کنیم.