نوشته های مرتبط: مهارت داستاننویسی، از شما کارآفرین بهتری میسازد
حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها کافی نیست
مسعود گلشیرازی: «حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها بسیار کم است و لازم است سرمایهها بیشتر به سمت صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بروند.»
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
مخاطبان خود را در سخنرانی میخکوب کنید!
تکنیکهایی وجود دارند که با استفاده از آنها، شما بهراحتی میتوانید خودتان را از قید استرس ارائه یا سخنرانی برهانید و با اجرایی جذاب، نظر مخاطبانتان را جلب کنید.
حل مشکل سرمایه استارتآپها، با حمایتهای اصولی از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه
مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایهای و حمایتهای اصولی و حرفهای از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارتآپهاست.»
تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟
اتوماسیون و توسعه ماشینها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه میتوانند از این موضوع به نفع جامعه و کسبوکارشان استفاده کنند؟
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
استارتآپها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه میکنند (قسمت اول)
دکتر عبدالرضا بهادریفرد: «استارتآپها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه بهسرعت به نتیجه میرسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظهای خلق میکنند.»