نوشته های مرتبط: چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

بهره‌وری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهره‌وری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آن‌چه انتظار دارید نتیجه می‌دهند.

اکوسیستم استارت‌آپی؛ کیمیای شکست به پیروزی

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

شناخت اکوسیستم استارت‌آپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصت‌های نوآوری را پرورش می‌دهد و کشورمان را به موفقیت‌های چشمگیری می‌رساند.

چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

روش‌های گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاق‌مدار در سازمان وجود دارد. پیاده‌سازی‌ برخی از این راهکارها دشوار نیست و می‌توان تقریبا آن‌ها را در همه‌ سازمان‌ها به‌کار گرفت.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

کار کردن در استارت‌آپی که بنیان‌گذار آن یک میلیونر بازنشسته است!

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۸ دقیقه

هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار کوچک و سرگرم‌کردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارت‌آپ‌ آن‌ها، در کنار ایجاد فرصت‌ها، گاهی اوقات چالش‌برانگیز است.

مدیریت را با اصول درست به دیگران واگذار کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

انتخاب یک مدیر و تفویض اختیار به او از جمله تصمیماتی است که هم در آینده یک شرکت و هم در آینده کارکنان آن می تواند نقشی کلیدی داشته باشد؛ بنابراین ضروری است که این تصمیم را به‌درستی اجرا کنید.