نوشته های مرتبط: چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره می‌کنیم که توجه به آن‌ها به شما کمک می‌کند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تک‌تک افراد در محل‌ کار خود رابطه‌ای دوستانه برقرار کنید.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

اگر یک کارآفرین پرمشغله هستید، این نکات را در ذهن داشته باشید

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینان برای اجرای ایده‌های خود اشتیاق زیادی دارند؛ بنابراین گاهی مسئولیت‌های زیاد و خسته‌کننده‌ای را همزمان بر عهده می‌گیرند؛ برای حفظ تعادل در شرایط پرفشار کارآفرینی، نکات بیان‌شده در این مطلب را به‌خاطر بسپارید.

دورکاری چگونه می‌تواند منجر به افزایش رضایت و بهره‌وری شود؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

پژوهش جدیدی که توسط محققان انجام شده است، نشان می‌دهد که دورکاری در منزل از جهاتی می‌تواند رضایت فردی و کارایی را افزایش دهد.

آنچه در مورد تیم‌های موفق استارت‌آپی باید بدانید

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارت‌آپ‌ها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارت‌آپ موفقی را راه‌اندازی کند.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بی‌احترامی در محیط کار یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.