نوشته های مرتبط: چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟
با فواید شگفتانگیز ورزش آشنا شوید
ورزش کردن، از ابتلا به بسیاری از بیماریها جلوگیری میکند و عملکرد مغز را بهبود میدهد.
مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز
در این مطلب به تاریخچه مختصر مدیریت زمان پرداختهایم؛ مسئلهای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.
کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید میکنند؟
اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
شور و اشتیاق خود را به یک کسبوکار واقعی تبدیل کنید
اغلب ما، اشتیاقمان را جایی خارج از شغل و حرفه خود پیدا میکنیم. برای تبدیل ایدهها به یک کسبوکار واقعی، نیازی نیست از ابتدای کار، همه جزئیات اجرایی پروسهها را بشناسید.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
تمرینهایی که خلاقیت شما را شکوفا میکنند
برای افزایش خلاقیت نیازی نیست در کلاسها و دورههای پرهزینه شرکت کنید؛ بلکه کافی است از رویکردهای سادهای استفاده کنید که ذهنتان را فعالتر میکنند.