نوشته های مرتبط: با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
روابط خانوادگی خود را قربانی کارآفرینی نکنید
داشتن روابط سالم خانوادگی و کارآفرینی با هم تداخل ندارند و شما میتوانید هردوی آنها را در کنار هم داشته باشید.
با حمایت از استارتآپها میتوانیم غول بیکاری را مهار کنیم
پروانه مافی: حمایتهای جدی و اثرگذار از استارتآپها و بهرهگیری از تجربه کشورهای توسعهیافته در این زمینه، منجر به حل بحران بیکاری میشود.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
گوگل، از فرمول تشکیل تیمهای موفق خود پرده برداشت
شرکت گوگل بهمدت ۲ سال روی ۱۸۰ تیم خود مطالعه کرد تا به فرمولی مهم برای تشکیل تیمهای موفق برسد.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راهحل قطعی این مشکلات نیست.
چگونه کارمندانی راضیتر داشته باشیم؟
در این مطلب به بررسی گزارش منتشرشده در مجله معتبر اینک (inc)، که با نظرسنجیهای خود میزان رضایت کارمندان از محیط کار آنها را ارزیابی میکند، میپردازیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.