نوشته های مرتبط: با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
در سازمان خود، طوفان ذهنی برپا کنید!
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.
استارتآپ خود را چابک کنید
ساختارهای پیچیده، مدلهای قدیمی کسبوکار و تصمیمگیریهای دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارتآپ شما را پایین میآورند.
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
امروزه شرکتهای زیادی بر ایجاد محیط کار مناسب برای بانوان تمرکز میکنند و تلاش میکنند تا فرصتهای برابری برای آنان فراهم کنند.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.