نوشته های مرتبط: با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
برای کسب موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آنها جلوتر باشید.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
تفکر استراتژیک، دریچهای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیتها و استفاده از فرصتهای امروز با هدف خلق آیندهای درخشان برای کسبوکار است.
چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟
افراد موفق در تصمیمگیری، گزینههای پیش روی خود را تحلیل میکنند و خردمندانه انتخاب میکنند؛ اما اگر گزینهها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راهحل چیست؟
روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسبوکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را همزمان در نظر گرفت.