نوشته های مرتبط: از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برند‌ینگ

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

امروزه کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آن‌ها در این رسانه‌ها می‌شود.

نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزار‌های فروش

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: آمادگی برای ارائه

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.