نوشته های مرتبط: بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
نگاهی بر فاکتورهای مثبت و منفی در مصاحبههای شغلی
چگونه میتوانید تأثیر مثبتی در ذهن مسئول مصاحبه بهجای بگذارید و چه عواملی ممکن است استعدادها و مهارتهای شما را زیر سؤال ببرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
تصمیمگیری عجولانه چیزی جز پشیمانی بههمراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقهمندیهای شما سازگاری دارد یا خیر.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟
شما به عنوان بنیانگذار یا همبنیانگذار یک استارتآپ، باید آمادگی لازم برای سخنرانی در هر شرایطی را داشته باشید. در این مطلب به راهکارهای مفیدی در این زمینه میپردازیم.
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.