نوشته های مرتبط: چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

انبارداران استارت‌آپی، امنیت وسایل شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۰/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ‌های حوزه امانت و انبارداری با جذب بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در پنج سال اخیر و ارائه خدمات نوآورانه و فناورانه، امنیت وسایل در انبارهای خود را به بهترین شکل فراهم می‌کنند.

مدیر ارشد مالی، استارت‌آپ را از سقوط نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

مدیر ارشد مالی عضو حیاتی تیم یک استارت‌آپ است و می‌تواند از شکست کسب‌وکار، تا حد زیادی جلوگیری کند.

سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اجرای موفق ایده‌های استارت‌آپی، به روش‌ها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.

داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه می‌شویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.

با فروش موفق، بقای کسب‌وکار خود را تضمین کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر به تازگی کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌‌اید و یا در مسیر کارآفرینی قرار دارید، لازم است اصول فروش را به خوبی یاد بگیرید.

چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتاب‌دهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه می‌خوانید.