نوشته های مرتبط: این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!
چگونه با درک دغدغههای کارمندان، موانع بهرهوری آنها را رفع کنیم
هر موقعیتی احساس و درک متفاوتی دارد. کارآفرینان تا زمانی که خود را به جای کارمندان نگذارند، نخواهند توانست به ایرادات احتمالی مجموعه کاملاً پی ببرند.
شرایط کار در کارخانه گیگافکتوری تسلا چگونه است
کار در شرکتهایی با فناوری بالا مانند تسلا آرزوی بسیاری از افراد است. شاید برای عدهای این افتخار ارزش دردسرهای آن را نداشته باشد.
تبدیل کارمندان شرکت به افرادی شایسته رهبری
تلاش برای پرورش کارمندان فعلی به افرادی شایستهی رهبری بسیار مهم است زیرا هر کسبوکاری به وجود نمایندهای از طرف رهبر شرکت نیاز دارد.
چگونه عادتهای خوب در خودمان ایجاد کنیم؟
برای عادت کردن به هر کاری باید سعی کنید به آن تعهد داشته باشید و حدود یک ماه به صورت مستمر آن را انجام دهید.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکرهکننده حرفهای تبدیل میکنند
شما بهعنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسبوکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره حرفهای لازم است مهارتهای این کار را بهخوبی فرا بگیرید.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
تحمل طعنهها و انرژیهای منفی رییسهای آسیبرسان بهشدت سخت است و نمیتوان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمیتواند راهحل مناسبی در این زمینه باشد.