نوشته های مرتبط: استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.
وانپلاس؛ از استارتآپ پر ادعا تا تولیدکننده معتبر
چندی پیش وانپلاس اقدام به عرضه جدیدترین پرچمدار خود، موسوم به وانپلاس ۵ کرد. در این مطلب نگاهی داریم به تاریخچه کوتاه و در عین حال پرماجرای وانپلاس.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.