نوشته های مرتبط: برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانکها گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که بانکها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.