نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
وانپلاس؛ از استارتآپ پر ادعا تا تولیدکننده معتبر
چندی پیش وانپلاس اقدام به عرضه جدیدترین پرچمدار خود، موسوم به وانپلاس ۵ کرد. در این مطلب نگاهی داریم به تاریخچه کوتاه و در عین حال پرماجرای وانپلاس.
پنجرههای شفافی که انرژی الکتریکی تولید میکنند
یک استارتآپ فناوری، بهتازگی پنجرههایی شفاف با قابلیت تولید انرژی الکتریکی در مقیاس تجاری ساخته است.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
کاتالیزورهای ارزان، خودروهای پاک را نجات میدهند
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.