نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
نقش اساسی مدیر برند در کسبوکار شما
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
آموزش هیجانانگیز برنامهنویسی به کودکان با محصول استارتآپ روبوپال
استارتآپ روبوپال، روباتهایی تولید کرده است که همراه با بازی و سرگرمی، برنامهنویسی را به کودکان آموزش میدهند.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
مهمه؛ اپلیکیشنی برای مسئولیتهای اجتماعی
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در حوزه ایجاد و اطلاعرسانی کمپینهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت میکند.
انواع ارزشهای معتبر یک برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.