نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند
در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»، «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.
رشد آگاهانه دکتر ساینا در ۶ ماه نخست سال
مدیرعامل دکتر ساینا با بیان اینکه این پلتفرم اخیرا رشد خوب و قابل توجهی داشته از تجربه مرحلهای جدید و روند رو به رشد این پلتفرم خبر داد.
بهار علم و فناوری
همیشه سیاهترین موقع شب، لحظه پیش از دمیدن سپیده است.
تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت
معاون علمی و فناوری رییسجمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهمنامه همکاری، برای «شناسایی پهنههای شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین راهاندازی«مرکز نوآوری فناوریهای پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.
نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است
کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسبوکار است.
تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد
مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزشترین شرکت جهان پیش رفت.
کارگاه ارزشگذاری استارتآپها
کارگاه ارزشگذاری استارتآپها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.