نوشته های مرتبط: اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برندسازی جهانی
تجاریسازی یک فرایند و نیازمند مشارکت و همدلی عمومی است
معاون علمی و فناوری رییسجمهور گفت: فرایند تجاریسازی موضوعی است که مشارکت و همدلی تمامی بخشهای جامعه را طلب میکند و رسالت دولت در این مسیر، هموار کردن راه و فرهنگسازی جهت مشارکت بخش خصوصی در این عرصه است.
نیازمند فراکسیون استارتآپها در مجلس هستیم
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارکهای علم و فناوری و استارتآپها در مجلس شورای اسلامی هستیم.
چگونه سازمانی خلاق در کسبوکار خود ایجاد کنیم؟
سازمانهای خلاق، در مسیر اهداف خود پیشگام هستند و در میادین رقابت معمولا پیروز میدان میشوند. در این مطلب به معرفی اصول تشکیل سازمانهای خلاق میپردازیم.
شیر مادر بهترین تغذیه برای رشد ذهن و خلاقیت
تحقیقات نشان میدهد نوزادانی که از شیر مادر تغذیه کردهاند ذهن خلاقتری نسبت به دیگران دارند.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.