نوشته های مرتبط: چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
بهبود فرهنگ استارتآپی در جهان سوم
فدریکو آنتونی،به عنوان یک سرمایهگذار خطرپذیر در مکزیکوسیتی، تجربههای خواندنی و جالبی درباره فرهنگ کشورها در زمینه کار استارتآپی دارد.
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
استونی چگونه «سیلیکونولی اروپا» شد
این کشور سریعترین پهنای باند دنیا را در اختیار دارد و آموزشهای لازم، مانند برنامهنویسی را از مدارس ابتدایی خود شروع میکند.
فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف
فروشگاه بزرگ والمارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.
تانوما و تحولات پیشِروی مشترکان اینترنتی
نامحدود بودن سرعت تبادل داده بهترین گزینه برای رفع نیازهای ارتباطی دهههای آینده است.
واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
شما باید در تقویت و توانمندسازی تیم بازاریابی خود برای کسب استعدادها، مهارتها و تجارب ویژه در یک فرآیند بلندمدت، پیشقدم باشید.