نوشته های مرتبط: با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاه مسئولان به استارت‌آپ‌ها، باید نگاه حمایتی باشد

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسینی: «تسهیلات مادی به‌تنهایی قادر به حل مشکل استارت‌آپ‌ها نیستند؛ بلکه در این زمینه باید حمایت‌های قانونی و معنوی هم در کنار مسائل مالی در نظر گرفته شوند.»

معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسب‌وکار را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهبری تحول‌آفرین، کلید تغییرات مثبت در استارت‌آپ شما

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راهبران تحول‌آفرین، نه‌تنها در فرایند‌های کار درگیر می‌شوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آن‌ها نیز در کارهایشان موفق باشند.

کاریکاتور: موانع و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰/ ۰ دقیقه

اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): موانع و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌های ایرانی

شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان می‌توانند با استفاده از آن‌ها، تیم‌های کامل‌تری با ضریب موفقیت بالا بسازند.

نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و انتظارات پیش رو

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

اکوسیستم استارت‌آپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارت‌آپ‌های ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟