نوشته های مرتبط: با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
شما مهمترین منبع کلیدی کسبوکارتان هستید
در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو میکنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود بهعنوان مهمترین منبع کلیدی کسبوکارش پی برد.
توصیهای از ایلان ماسک که همه را انگشت به دهان کرد!
امروزه تب داغ استارتآپ همه را فرا گرفته است؛ ولی به نظر ایلان ماسک، اشتیاق به تنهایی برای موفقیت در این زمینه کافی نیست.
«کوچه سیلیکونی»، همتای پرقدرت «سیلیکونولی» در اروپا
«کوچه سیلیکونی» برلین، از متنوعترین و کاملترین اکوسیستمهای استارتآپی در دنیا است که رکورد بیشترین میزان جذب استارتآپهای خارجی را از آن خود کرده است.
اکوسیستم استارتآپی؛ کیمیای شکست به پیروزی
شناخت اکوسیستم استارتآپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصتهای نوآوری را پرورش میدهد و کشورمان را به موفقیتهای چشمگیری میرساند.
از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
جذب مشتری، مهمترین هدف برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.