نوشته های مرتبط: وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

حق نشر، فرایندی موثر در برندینگ افراد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما می‌شود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامه‌ریزی کنید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

نقش بازاریابی تبدیلی و تفکیکی در توسعه برند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه ریسک راه‌اندازی استارت‌آپ خود را به حداقل برسانیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسب‌وکاری جدید هستید، اما از خطر کردن می‌ترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای‌ شما داریم.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.