نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اختراع یا تولید یک محصول، راحت‌ترین قسمت راه‌اندازی کسب‌و‌کار است. سختی کار زمانی آغاز می‌شود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟

چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفه‌ای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه‌ دهید

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.