نوشته های مرتبط: استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
شرکتهای سرمایهگذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکتهای نوپا سرمایهگذاری میکنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.
دورخیز اکوسیستم استارتآپی سئول برای موفقیت
دولت کرهجنوبی قصد دارد سئول را به یکی از 20 شهر مهم استارتآپی دنیا تبدیل کند.
هوش مصنوعی، خطرپذیری سلامت را پیشبینی میکند
اپلیکیشن اودوم، مانند یک کلینیک پزشکی کامل، سلامت کاربران را تحت نظر دارد.
چه زمانی سراغ یک استارتآپ برویم؟
قبل از اینکه به یک کسبوکار نوپا بپیوندید، این پنج سؤال را از خود بپرسید.
همه حامیان استارتآپی
استارتآپها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.
در سرمایهگذاری، تیم مهمتر از ایده است
فقدان اطلاعات کافی، از چالشهای اساسی ارزشگذاری استارتآپها است.