نوشته های مرتبط: هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
استارتآپها آماده اربعین میشوند
رویداد کارآفرینی «نوآوری و اربعین: فرصتهایی با پای پیاده» مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
عزم شرکت مخابرات برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصمیم این شرکت برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها خبر داد.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰
سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.
مهلت ثبتنام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۲۰ مهر تمدید شد
ستاد برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی (شرکتهای صنعتی، تجاری و فناور) با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: با توجه به درخواستهای مکرر علاقهمندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی و به ویژه افزایش چشمگیر تعداد شرکتها و مؤسسات متقاضی نیروی انسانی مهلت ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز جمعه بیستم مهر ۱۳۹۷ تمدید شد.