نوشته های مرتبط: شما مهمترین منبع کلیدی کسبوکارتان هستید
از ضعفهای مهم اکوسیستم کارآفرینی ایران، کمبود سرمایهگذاری خطرپذیر است
سورنا ستاری: «یکی از بحثهای مهمی که اکوسیستم کارآفرینی ایران در آن ضعف دارد، کمبود سرمایهگذاری جسورانه است.»
بر چالش مقیاسدهی استارتآپ خود غلبه کنید
بسیاری از استارتآپها در مرحله رشد و مقیاسدهی با شکست مواجه میشوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویتهای غیرضروری اختصاص میدهند.
اقتصاد دیجیتال، تنها روزنه امید توسعه اقتصادی است
میرواحدی: «اقتصاد دیجیتال کشور در سالهای اخیر، روند روبهرشد و موفقیتآمیزی داشته است و تنها روزنه امیدی است که به کمک آن میتوان اقتصاد را به شکوفایی رساند.»
کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزشدیده ارائه میدهد.
شور و اشتیاق خود را به یک کسبوکار واقعی تبدیل کنید
اغلب ما، اشتیاقمان را جایی خارج از شغل و حرفه خود پیدا میکنیم. برای تبدیل ایدهها به یک کسبوکار واقعی، نیازی نیست از ابتدای کار، همه جزئیات اجرایی پروسهها را بشناسید.
حمایت از استارتآپها، خروج نخبگان را کاهش میدهد
کسبوکار سالم و پر از هیجان استارتآپی، اکنون مهمترین انگیزه برای ماندن نخبگان در کشور شده است. اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.