نوشته های مرتبط: اکوسیستم استارت‌آپی؛ کیمیای شکست به پیروزی

پینترست چگونه شکل گرفت؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌بینید، داستان شکل‌گیری پینترست و چالش‌هایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته‌ است را به تصویر کشیده‌ایم.

رشد چشمگیر استارت‌آپ‌ها و رونق کسب‌وکار دانش‌بنیان در کشور

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

علیرضا دلیری: دنیا ایرانی‌ها را صاحب فکر و اندیشه می‌داند؛ لذا می‌توانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.

چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته‌ مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راه‌حل قطعی این مشکلات نیست.

نقش کسب‌وکارهای نوآورانه در اقتصاد پررنگ‌تر می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

سورنا ستاری: کسب‌وکارهای نوآور به‌زودی جایگاه بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور و منطقه را از آن خود خواهند کرد.

استارت‌آپ‌هایی که دنیای ورزش را متحول کردند

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

در این مطلب به معرفی ۶ استارت‌آپ ورزشی که تغییرات نوآورانه‌ای در دنیای ورزش رقم زده‌اند، می‌پردازیم.

۱۰۰ میلیارد تومان درآمد سالیانه، تنها با ۳۰ ساعت کار در هفته

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

مارک اگن کارآفرینی است که در ۵۴ سالگی پس از بارها اخراج شدن از رستوران‌های دیگر تصمیم گرفت رستوران خودش را راه‌اندازی کند. درآمد سالیانه او اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار است.

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.