نوشته های مرتبط: خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

چگونه با ترس از شکست، مقابله کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۴ دقیقه

ذهن ما هنگام رویارویی با ریسک و خارج‌شدن از دایره‌ امن‌مان واکنش نشان می‌دهد؛ اما عملکرد مغز ما برای مقابله با تهدید، در جداسازی تهدیدهای فیزیکی از تهدیدها و مخاطرات «درک‌شده» چندان خوب نیست.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.

چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

افراد موفق در تصمیم‌گیری، گزینه‌‌های پیش‌ روی خود را تحلیل می‌کنند و خردمندانه انتخاب می‌کنند؛ اما اگر گزینه‌ها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راه‌حل چیست؟

۴۰ جمله برای آن که انرژی مثبت خود را حفظ کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

داشتن انگیزه همیشه ساده نیست و در زمان مواجه با یک مشکل یا چالش دشوار، سخت‌تر هم می‌شود. در چنین مواقعی حفظ انگیزه و انرژی مثبت اهمیت بسیاری دارد.

روایتی از تغییر مدل کسب‌وکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسب‌وکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را هم‌زمان در نظر گرفت.