نوشته های مرتبط: جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

روابط خانوادگی خود را قربانی کارآفرینی نکنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

داشتن روابط سالم خانوادگی و کارآفرینی با هم تداخل ندارند و شما می‌توانید هردوی آنها را در کنار هم داشته باشید.

بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

فرقی نمی‌کند کسب‌وکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیده‌ای تمرکز کرده‌اید؛ برای موفقیت کسب‌وکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

با حمایت از استارت‌آپ‌ها می‌توانیم غول بیکاری را مهار کنیم

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۸/ ۷ دقیقه

پروانه مافی: حمایت‌های جدی و اثرگذار از استارت‌آپ‌ها و بهره‌گیری از تجربه کشور‌های توسعه‌یافته در این زمینه، منجر به حل بحران بیکاری می‌شود.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشم‌پوشی می‌کنند، در حالیکه همه استراتژی‌های بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.

چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵/ ۶ دقیقه

موفقیت برند شما، به ارزش‌هایی که در جامعه ایجاد کرده‌اید وابسته است.