نوشته های مرتبط: چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟
اگر باهوش هستید، این اشتباهات از شما سر نمیزنند
ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که با خود فکر کنید بسیار باهوش هستید؛ حال وقت آن رسیده است که با مطالعه این مطلب و ارزیابی رفتارتان، خود را به چالش بکشید.
اکوسیستم استارتآپی؛ کیمیای شکست به پیروزی
شناخت اکوسیستم استارتآپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصتهای نوآوری را پرورش میدهد و کشورمان را به موفقیتهای چشمگیری میرساند.
جذب مشتری، مهمترین هدف برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.
با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید
سرعت یادگیری، عاملی تعیینکننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده میتوانید آن را چندین برابر افزایش دهید.