نوشته های مرتبط: چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
باورهای محدودکنندهای که باعث شکست کسبوکار میشوند
حتی اگر علت سقوط یک کسبوکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمیتوان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟
به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت میپردازیم.
عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش میدهند
برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهرهوری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام میدهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.
راهبران بزرگ چگونه به بحرانها واکنش نشان میدهند؟
مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخهای عجولانه پناه نمیبرد.
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
پکیج روشهای حفظ آرامش در زندگی شخصی و شغلی
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به روشهای سودمند کاهش استرس و حفظ آرامش در زندگی شخصی و محیط کار میپردازیم.
برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست
همه مهارتهای کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمیشوند و خودتان باید آنها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارتها بیشتر آشنا میشوید.